Reklama Žinių radijuje
Žinių radijas
„Žinių radijas“ – tai nuo 2000 metų veikianti nacionalinė informacinė radijo stotis. Radijas siūlo net 120 laidų per savaitę, kuriose kalba šalies vadovai, politikai, verslo atstovai ir kiti įtakingi asmenys bei savo sričių profesionalai. Siūlanti gausų kokybiškų informacinių laidų pasirinkimą – net 40 skirtingų laidų – radijo stotis kiekvieną dieną suburia ištikimų klausytojų ratą, o temų įvairovė užtikrina didelę ir įvairią auditoriją.
Šalyje ir pasaulyje svarbios aktualijos, diskusijos, specialistų komentarai, klausytojų nuomonės – „Žinių radijuje“ išgirstama daugiau nei 100 temų per savaitę ir kasmet kalba beveik 10 000 laidų dalyvių. „Žinių radijo“ klausytojai turi galimybę ne tik klausyti, bet ir stebėti transliuojamas laidas – radijas didžiąją dalį laidų transliuoja televizijai tinkama, Full HD, kokybe.
Klausotės „Žinių radijo“? Sveiki įstoję į sėkmingų žmonių klubą! „Žinių radijas“ – klausomiausias informacinis radijas tarp išsilavinusių vadovų ir darbdavių. Jis taip pat yra klausomiausias informacinis radijas tarp vadovų ir darbdavių didžiuosiuose šalies miestuose.
• Reklaminiai audioklipai
• Informaciniai pranešimai
• Radijo laidų rėmimas
• Žaidimai tiesioginiame radijo eteryje
• Radijo laidų ciklo inicijavimas
• Audioklipų gamyba
• Bendravimo su žiniasklaida, interviu davimo, pranešimų spaudai rengimo mokymai
Reklama „Žinių radijuje“ – tai galimybė pasiekti didelę, įvairią ir didelę perkamąją galią turinčią auditoriją. Tai klausomiausias informacinis radijas tarp aukštas pajamas gaunančių, 30–59 metų vartotojų. Negana to, „Žinių radijuje“ transliuojama reklama taip pat tinka verslas-verslui (angl. B2B) komunikacijai.
Norėdami transliuoti savo reklamą „Žinių radijuje“, turite gausų įvairių reklamos paslaugų pasirinkimą – tai reklaminiai audioklipai, informaciniai pranešimai, radijo laidų rėmimo galimybė, žaidimai tiesioginiame radijo eteryje, galimybė inicijuoti radijo laidų ciklą ir kt. Galite rinktis vieną ar kelias siūlomas reklamos priemones – viskas priklauso nuo Jūsų tikslų, norimos pasiekti auditorijos ir reklamuojamo produkto ar paslaugos. Jei nesate tikri, kuri reklamos priemonė – reklaminis klipas, radijo laidos rėmimas, žaidimas radijuje ar kt. – Jums tinkamiausia, galite kreiptis į OWEXX ir padėsime Jums pasirinkti.
Pagal savo tikslinę auditoriją ir tikslus, galite pasirinkti laidas, kurias norite remti; laiką, kada norite transliuoti reklaminius audioklipus ar informacinius pranešimus ir t. t. Paverskite savo reklamos kampaniją dar įsimintinesne, įtraukę į ją ir kitas reklamos priemones, pavyzdžiui, reklamą lauko ekranuose – OWEXX komanda suderins radijo reklamos ir reklamos LED lauko ekranuose transliacijų laikus.
Radijas siūlo net 120 laidų per savaitę, kuriose kalba šalies vadovai, politikai, verslo atstovai ir kiti įtakingi asmenys bei savo sričių profesionalai. Siūlanti gausų kokybiškų informacinių laidų pasirinkimą – net 40 skirtingų laidų – radijo stotis kiekvieną dieną suburia ištikimų klausytojų ratą, o temų įvairovė užtikrina didelę ir įvairią auditoriją.
Profesionalūs vedėjai, įdomios ir aktualios, o taip pat ir nišinei auditorijai skirtos temos, diskusijos, klausimai, klausytojų įsitraukimas – visa tai siūlo „Žinių radijo“ programa. Kadangi „Žinių radijas“ siūlo itin platų informacinių laidų ir temų spektrą – nuo pokalbių aktualiais politiniais klausimais iki socialinių ar humanitarinių problemų aptarimo, nuo diskusijų apie verslą iki pramoginių laidų, tokių kaip „Proto mankšta“, nuo žinių iki pokalbių apie augintinius – auditorija taip pat yra didelė, vartotojas gali pasirinkti jam aktualias temas. Taip pat ir Jūs – pagal savo tikslinę auditoriją, vykdomos veiklos pobūdį ir vertybes, galite pasirinkti Jums aktualias radijo laidas ir reklamos radijuje priemonę.
• Audioklipai reklaminių pertraukų metu
• Informaciniai pranešimai
• Radijo laidų rėmimas
• Radijo laidų ciklo inicijavimas
• Žaidimai radijo eteryje (laida „Proto mankšta“)
Klausydami mėgstamos radijo laidos ar tokios, kurioje yra pateikiama aktuali informacija, pavyzdžiui, žinių, orų prognozės, vartotojai yra atidūs, negana to, labai mažai tikėtina, kad prasidėjus reklamai, perjungs radijo stotį – taigi informacija, pateikiama reklamos metu, yra girdima ir įsimenama. „Nielsen“ duomenimis, net 60% vartotojų pasitiki reklama, girdima per radiją. Prie šio fakto pridėkite tai, kad Jūsų reklamuojamas produktas ar paslauga kels teigiamas asociacijas ir dėl pasirinktos radijo laidos bei pasieks tikslinę Jūsų prekės ženklo auditoriją – taip kursite įtikinamą ir efektyvią reklamą.
„Žinių radijo“ laidų sąrašą, aprašymus, transliacijų laiką ir pan. rasite čia.
Norite organiškai didinti prekės ženklo žinomumą? Pateikti įtraukiantį turinį vartotojams? Kurti ryšį su esamais ir potencialiais klientais? „Žinių radijo“ laidų ciklo inicijavimas – tai reklama, kuri padės išsiskirti iš konkurentų, įsiminti ir formuoti Jūsų verslo įvaizdį.
Inicijuodami radijo laidų ciklą Jums ir vartotojams aktualia tema, ne tik kuriate patikimo, atviro ir pridėtinę vertę kuriančio verslo įvaizdį, tačiau taip pat turite progą pasiekti didelę auditoriją, kuri klauso „Žinių radijo“ laidų. Tai puikus būdas pasiekti potencialius vartotojus, kurie kitu atveju galbūt nesužinotų apie Jūsų prekės ženklą. Toks prekės ženklo žinomumo didinimo būdas yra neįkyrus, organiškas, suteikiantis galimybę plačiau pristatyti Jūsų verslui aktualias problemas ir jų sprendimo būdus.
Turite galimybę inicijuoti temas šioms „Žinių radijo“ laidoms:
• Ekspertai pataria
• Verslo pulsas
• Atviras pokalbis
Sudalyvavus „Žinių radijo“ laidoje, turite galimybę pasirinkti Jums aktualią citatą, kuri bus transliuojama radijo eteryje. Citatą – ištrauką iš laidos – galite pasirinkti patys, tokią, kuri Jums atrodo aktualiausia, geriausiai reprezentuojanti nagrinėtą problemą ar klausimą, geriausiai atspindinti Jūsų verslo tikslą ar vertybes ir pan. Transliuojamos citatos pabaigoje galimas nukreipimas į Jūsų interneto svetainę, pavyzdžiui, „Daugiau informacijos...“.
Ištrauka transliuojama iš laidų „Verslo pulsas“ arba „Ekspertai pataria“. Konkrečią citatą nurodo užsakovas, o prireikus, ji gali būti koreguojama. Pageidaujama citata su nukreipimu į interneto svetainę turėtų būti iki 30 sek. trukmės, o transliacijos kaina priklauso tiek nuo pasirinktos laiko zonos (valandų), tiek nuo transliacijų skaičiaus.
Reklaminiai garso klipai (arba audioreklama) – tai tiesioginė reklama, raginanti vartotojus imtis kokių nors veiksmų (angl. call to action), pagrindinis jos tikslas – prekių ar paslaugų pardavimų skatinimas. Čia svarbu dėmesį patraukiantys šūkiai, pasiūlymai, įtraukianti, aiški, tiksli reklamos žinutė. Reklaminiai garso klipai puikiai tinka reklamuoti produktus, paslaugas, pakviesti apsilankyti fizinėje ar internetinėje parduotuvėje, renginyje; skelbti apie akcijas, specialius pasiūlymus, o taip pat tai puiki proga didinti prekės ženklo žinomumą, kadangi reklamą „Žinių radijuje“ girdi didelė ir įvairi auditorija.
Kaip pasirinkti tinkamą transliacijos laiką audioreklamai? Čia galite atsižvelgti į kelis dalykus. Pirma, kokią auditoriją norite pasiekti? Jei norite pasiekti itin plačią auditoriją, geriausiai tiks reklamos, transliuojamos nuo 6–7 val. ryto ir popietėmis, nuo 17 val. – tuomet, kai ruošiamasi ir keliaujama į darbą ar grįžtama iš jo. Nustatyta, kad radijo klausytojų skaičius ypač padidėja minėtu metu, taigi tai – Jūsų galimybė pasiekti didelį vartotojų skaičių.
Reklamos transliacijų laiką galima rinktis ir pagal „Žinių radijuje“ transliuojamas laidas – atsižvelgiant į laidų pobūdį, temas ir pan. Tikėtina, kad klausydamasis mėgstamos laidos, klausytojas yra dėmesingas, todėl išgirsta reklama reklaminės pertraukos metu įsimena.
Nesate tikri, koks audioreklamos transliacijos laikas Jums geriausias? Kreipkitės į OWEXX specialistus ir pakonsultuosime, patarsime bei padėsime sudaryti reklamos transliacijų „Žinių radijuje“ planą.
Reklaminių audioklipų trukmę ir transliacijos laiką galite pasirinkti Jums tinkamą. Atsižvelkite į savo tikslinę auditoriją, transliuojamų radijo laidų laikus ir pan. Galite rinktis savaitės dienas ir valandas, kada norite, kad būtų transliuojamas Jūsų reklaminis garso klipas. Reklama transliuojama nuo 6 iki 22 val. Nuo reklaminio garso klipo transliacijos laiko ir trukmės priklauso reklamos transliacijų kaina.
Informacinis pranešimas radijuje – tai puikus būdas pristatyti savo prekės ženklą, produktus arba teikiamas paslaugas. Priklausomai nuo to, ką norite pristatyti, galite pasirinkti informacinio pranešimo trukmę ir perteikti aiškią, tikslią informaciją potencialiems klientams. Informacinis pranešimas, kaip ir, pavyzdžiui, radijo laidų rėmimas, nuo įprastinės audioreklamos radijo eteryje skiriasi tuo, kad pastarojoje yra galimas tiesioginis raginimas pirkti produktus ar įsigyti paslaugas, o informacinio pranešimo atveju – ne. Tačiau informacinis pranešimas puikiai tiks ilgesnei informacijai perteikti, kas yra vertinga, norint pristatyti naują prekės ženklą, produktą ar paslaugą.
Informacinis pranešimas „Žinių radijo“ eteryje gali būti transliuojamas, kaip ir reklaminis garso klipas, nuo 6 iki 22 val. Laiko intervalą (ar intervalus), kurių metu norite transliuoti informacinį pranešimą, galite pasirinkti patys, atsižvelgę į transliuojamų radijo laidų laikus, auditorijos pasiekiamumą ir t. t. Informaciniai pranešimai gali būti įvairios trukmės – iki 30 sekundžių, iki 60 sekundžių arba iki 1 minutės. Informacinio pranešimo „Žinių radijuje“ kaina priklauso nuo pasirinkto laiko intervalo, trukmės ir pan.
Svarbu – informacinio pranešimo metu gali būti skelbiama naujiena, pristatomas produktas, paslauga ar prekės ženklas, tačiau tiesioginė reklama su raginimu įsigyti produktą ar paslaugą nėra galima.
„Žinių radijo“ laidų rėmimas – tai galimybė, pagal savo tikslinę auditoriją, jos numatomus įpročius ir mėgstamas laidas, pasirinkti radijo laidą, kurią norite remti. Tai puikus būdas pasiekti tikslinį vartotoją tada, kai jis yra atidus ir atviras naujai informacijai, o Jūsų prekės ženklo siejimas su įdomia, mėgstama radijo laida kels teigiamas asociacijas. Tai neįkyri, trumpa, aiški prekės ženklo reklama, kuri padės didinti Jūsų verslo žinomumą ir formuoti įvaizdį.
Laidą galite pasirinkti ir pagal savo prekės ženklo vertybes, atsižvelgti į jose aptariamas temas, o jei nežinote, kokios „Žinių radijo“ laidos rėmimą pasirinkti geriausia – kreipkitės į OWEXX ir Jums padėsime.
• Ryto espresso
• Valandinė orų prognozė
• Pusvalandinė orų prognozė
• Sporto naujienos
• Renkuosi knygą
• Piko minutės
• Radijo razina
• Pietų zona
• Žalia rodyklė
• Rinkodaros guru
Jei norite savo tikslinę auditoriją patraukti žaismingesniu būdu, didinti savo prekės ženklo žinomumą, žaidimas tiesioginiame „Žinių radijo“ eteryje – kaip tik Jums. Žaidimas radijo eteryje – tai puikus būdas pasiekti dėmesingą auditoriją, atvirą naujai informacijai. Laidoje klausytojai turi galimybę laimėti prizus, taigi atidumas ir susikoncentravimas į girdimą informaciją – garantuotas.
Turite galimybę didinti savo prekės ženklo žinomumą „Žinių radijo“ laidoje „Proto mankšta“. Tai šiandien itin populiariaus protmūšio tipo žaidimas, transliuojamas tiesiogiai darbo dienomis, 17:30 val. Tai ne tik dėmesį prikaustanti laida, tačiau ir itin geras dienos laikas, kai radijo klausosi itin daug vartotojų, pavyzdžiui, automobiliuose keliaudami iš darbo.
• Vedėjai – Kęstutis Rubys, Vaidas Markelevičius
• Transliuojama darbo dienomis, 17:30 val.
• Trukmė – 20 min.
• Protmūšio tipo žaidimas, klausytojai turi galimybę laimėti prizus
• Rėmimo klipas prieš laidos transliaciją ir po jos (iki 10 sekundžių)
• Laidos rėmėjo pristatymas laidos metu (iki 1 minutės, 2 kartus)
• Reklaminis skydelis „Žinių radijo“ interneto svetainėje tol, kol vyksta rėmimas
• Per savaitę transliuojama 20 laidos anonsų su rėmimo audioklipu
• Laidos įrašai išlieka ir gali būti klausomi / žiūrimi „Žinių radijo“ archyve
Audioklipų gamybos paslauga – tai Jūsų sukurto reklaminio teksto (ar informacinio pranešimo) pavertimas garso klipu: įgarsinimas, muzikos parinkimas, montavimo darbai. Būsite tikri, kad Jūsų reklamos gamyba – profesionalų rankose. Pasirinkite Jums tinkamiausią laiką reklaminio audioklipo transliacijai, kad galėtumėte pasiekti didžiausią ir savo prekės ženklo tikslinę auditoriją, o jei reikia konsultacijos – OWEXX atsakysime į visus su reklama radijuje susijusius klausimus.
Praktiniai mokymai – tiems, kurie nori tobulėti bendravimo su žiniasklaida srityje. Juk tinkama komunikacija – tai neatsiejama verslo įvaizdžio dalis.
Mokymų temos:
• Kaip bendrauti su žiniasklaida? Bendravimo su žiniasklaida taisyklės, patarimai, interviu arba kitokio pasisakymo simuliacija radijo studijoje.
• Kaip sudominti žurnalistus? Mokymuose aptariama, kaip rengti pranešimą spaudai, analizuojami geri ir blogi pranešimų spaudai pavyzdžiai.
• Viešasis kalbėjimas ir komunikacija. Aptariama, kaip struktūruoti tekstą, argumentuoti, viešojo kalbėjimo metu valdyti balsą ir kūną.
Mokymai gali būti organizuojami visomis temomis kartu arba atskirai, Jūsų pasirinkta tema / temomis.
Jei nesate nusprendę, kurią reklamos priemonę, laidą ar reklamos transliacijos laiką pasirinkti, parašykite OWEXX ir patarsime, pakonsultuosime ir suteiksime visą reikalingą informaciją, kad galėtumėte kurti įsimintiną ir paveikią reklamos kampaniją. Rašykite mums el. paštu, skambinkite nurodytais kontaktiniais telefonais arba užpildykite užklausos formą puslapio apačioje ir mes su Jumis susisieksime.
Reklama „Žinių radijuje“ ir reklama lauko ekranuose – itin puikus derinys. Lauko ekranai – tai ryški ir dėmesį atkreipianti reklama miestuose, didžiausiose sankryžose ir judriose gatvėse. Reklama LED lauko ekranuose yra puikiai matoma važiuojančių į darbą ir iš jo, stovinčių eismo spūstyse ar prie raudono šviesoforo signalo. „Kantar“ atlikto tyrimo duomenimis, „Žinių radijas“ yra klausomiausia informacinė radijo stotis automobilyje. Suderinus šias dvi reklamos priemones – lauko ekranus ir reklamą radijuje – sukursite paveikią ir įsimintiną reklamos kampaniją, padėsiančią pasiekti užsibrėžtų tikslų.
Dar vienas puikus derinys – reklama radijuje ir reklaminiai stendai. Radijo automobilyje klausomasi ne tik važiuojant į darbą ar iš jo, tačiau ir ilgesnėse kelionėse. Čia ne tik susikoncentruojama į klausomą radijo laidą, tačiau ir stebima aplinka, o tuo pačiu – didžiuliai stendai, stovintys prie pagrindinių tarpmiestinių kelių, automagistralių ir pan. Negana to, ilgiau praleisdami laiką automobilyje (ar autobuse), transporto priemonės keleiviai, tikėtina, daugiau informacijos apie reklamuojamą produktą ar paslaugą ieškos savo išmaniuosiuose renginiuose.
Miestuose važinėjantis viešasis transportas, ant kurio pavaizduota ryški reklamos žinutė – taip pat yra paveiki reklamos kampanijos dalis, o suderinta su reklama „Žinių radijuje“, kurs įtikinamą ir įsimintiną reklamos žinutę.
Reklama radijuje ir televizijoje – bene geriausiai žinomas reklamos priemonių derinys. Tai tradicinės reklamos medijos, užtikrinančios didelę auditoriją. Reklaminio klipo televizijoje vaizdas papildys garso reklamą radijuje – taip sukursite įsimenančią reklamos kampaniją. Vartotojai, kuriuos ta pati reklama pasiekė ne tik televizijoje, bet ir radijo eteryje, 35% labiau atsiminė reklamą nei tie, kurie matė reklamą tik televizijoje. Radijo ir televizijos reklamos derinys suteikia galimybę pasiekti vartotoją įvairiu dienos metu – pavyzdžiui, tiek automobilyje, klausant radijo, tiek namie, žiūrint televizorių.
„Žinių radijas“ – tai informacinė radijo stotis, veikianti visoje Lietuvoje. Aktualijos, diskusijos, ekspertų vertinimai, klausimai ir atsakymai – daugiau nei 100 temų per savaitę „Žinių radijo“ eteryje.
El. paštas: vilnius@owexx.lt
El. paštas: kaunas@owexx.lt
El. paštas: klaipeda@owexx.lt
El. paštas: siauliai@owexx.lt
El. paštas: panevezys@owexx.lt
Užpildykite žemiau esančią formą ir mes su Jumis susisieksime pasirinktu būdu.